Logo Gomezelj Omerzel, Doris
          Networking in the tourism industry: The case of three neighbouring Mediterranean tourism destinations / Doris Gomezelj Omerzel, Tina Bratkovič Kregar

    Sažetak: Cilj je studije bolje razumijevanje prednosti umrežavanja među tvrtkama u turističkom sektoru. U istraživanju se klasificira uzorak koji obuhvaća 421 tvrtku iz triju mediteranskih zemalja - Hrvatske, Italije i Slovenije - u trima različitim skupinama na temelju vrste umrežavanja: Neumreženi (skupina 1), Široko umreženi (skupina 2) i Usko umreženi (skupina 3) te se nastoje utvrditi sličnosti i razlike među njima. Rezultati istraživanja pokazuju da se tvrtke iz ovih triju skupina razlikuju prema zemlji podrijetla, industrijskoj grani, godini osnutka, veličini i uspješnosti. Na temelju rezultata mogli bismo savjetovati tvrtkama iz sektora turizma kako pojačati unutarnju i vanjsku suradnju s ciljem poboljšanja poslovanja.

    Prijevod naslova:
    * Umrežavanje u turizmu : Slučaj triju susjednih mediteranskih turističkih destinacija

    UDK: 004.7:338.48

    * izvorni znanstveni rad
    * turizam - umrežavanje tvrtki

    1. Bratkovič Kregar, Tina


    U: Naše more. Godište 63, broj 2 (svibanj 2016). - str. 66-72.
    Početak Godište 63, broj 2 (svibanj 2016)