Logo Younis, Galal
          Development strategy of the Port Said container terminal / Galal Younis, L.B. Kamar, Hossam Attya

    Sažetak: Od 1960. stalno raste trend rabljenja kontejnera u pomorskom brodarstvu. Taj je rast generiran prije svega zbog rasta globalnog prometa, sigurnosti kontejnera, bržeg rukovanja u lukama i servisom ''od vrata do vrata''. Taj je trend doveo do kontejnerskih brodova kapaciteta od 1000 do 12000 TEU. Sukladno tome došlo je do razvoja svih ostalih subjekata međusobno povezanih s kontejnerskim brodarstvom, kao što su: lučke vlasti, kontejnerski terminali, proizvođači za opremu pri rukovanju teretom, upravom kontejnerskih terminala i tehnologijom informacija. Sustav prijevoza robe u kontejnerima je revolucionarno djelovao na globalnu strukturu prometa i luka, čvrsto se povezujući da bi se zadovoljio zahtjev porasta prometa. Na globalnom planu većina se kontejnerskih terminala razvila. Ali, primjerice, egipatski kontjenrski terminali još uvijek pate od niskog stupnja učinkovitosti što dovodi do nedostatne konkurentske sposobnosti. U ovom se radu raspravlja o problemima javnog sektora kontejnerskih terminala u Egiptu s posebnim osvrtom na kontejnerski terminal Port Saida, fokusirajući se na postojeće probleme i na elaboriranje prijedloga za rješavanje i usavršavanje rada i produktivnosti kako bi se povećala konkurentnost i suočilo s izazovima neprekidnog rasta na tržištu kontejnerskog brodarstva.

    Prijevod naslova:
    * Strategija razvoja kontejnerskog terminala u luci Port Saidu

    * stručni rad
    * kontejnerizacija * luke

    1. Kamar, L.B.
    2. Attya, Hossam


    U: Naše more. Godište 57, broj 1/2 (lipanj 2010). - str. 1-17.
    Početak Godište 57, broj 1/2 (lipanj 2010)